Friday, August 14, 2009

m-am entors din concediu

asa...deci am ajuns pana la urma inapoi cei cativa km pe care ii facusem aiurea si am gasit o masina de bajeti binevoitori care mergeau...in tabara. am lasat bagajele cu ei si pe la amiaza am ajuns si noi in tabara. am salutat pe cati oamnei am putut, cu gandul ca ma var in cort si trag pe dreapata pana la focul de tabara, caci dormise juma' de ora, numa ca niste bajeti au propus sa mergem pe munte si de ce era sa ma odihnesc eu? nu nene...hai pe munte. si din nou mergem si mergem si mergem vreo 4 ore incontinuu. cand ne-am intors, bineinteles ca nu mai era apa la dusuri, nici loc la "toaleta", asa ca am cutreierat tufele din spatele corturilor ca sa gasesc un loc pt spalare...cam greu pt ca era vb despre o tabara de 200 de oameni care au refuzat vehement sa foloseasca toaleta amenajata (am o presimtire ca pamantul va fi atta de fertil ca nu va mai fi o problema cu foametea in lume)
in fine...restul taberei a fost ..linistit, caci am reusit sa fac o entorsa ce a dat o tenta de elefantie piciorului meu stang si o culoare care se asorta perfect cu sandalele turcoaz pe care le luasem pt nunta la care am participat in duminica de dupa tabara.
vineri, cand toata lumea se pregatea de Sabat si dupa ce my fellow brasoveni plecasera acasa, una bucata brasoveanca sedea pe iarba in mjlocul taberei asteptand sa vina cineva sa ma duca la vreo 40 de km langa tabara, in timp ce toti chicoteau si spuneau ca o sa ma primeasca in cort, in cazul in care nu apare nimeni. intr-un tarziu, adica dupa vreo 5ore, in timpul unei ploi strasnice care a udat tot ce mai aveam pe/cu mine, m-am suit intr-o masina cu baieti cantaciosi care pret de 30-40 de minute au cantat incontinuu. nu ar fi fost neaparat deranjant daca accentul din cuvintele versurilor ar fi cazut natural, pe a doua silaba...
in cele din urma am ajuns si la destinatie, exact la timp ca sa ma spal. visasem dusul ala de vreo 3 zile. ma tot gandeam ca in sfarsit, dupa atata spalat dintr-un pet de 2 l, o sa am parte de apa calda dintr-o teava prevazuta cu cap de dus. a doua parte s-a adeverit, cat despre prima, nici dupa 5 minute, nici dupa 10, asa ca...mi-am reintarit sistemul imunitar cu inca un dus scotian.
de acolo inainte a inceput cu totul si cu totul alta peripetie, dar mi-au obosit degetele si mi-a amortit piciorul care s-a decis brusc sa fie mai vanat decat saptamana trecuta si sa se razbune pe mine pt ca l-am folosit cand ar fi trebuit sa il las sa se vindece.
ce ti-e si cu membrele astea inferioare...

No comments: