Sunday, June 29, 2008

oamnei si fructe...sau legume?


beti e o gulie. indiscutabil. pt ca de drag, iti vine sa o musti de fiecare data :)

roxi e un mar verde. mereu proaspata si hidratanta cu chef de viata.

laura...e o arahida in coaja. nu e chiar usor de spart si cand o deschizi, gasesti 2 parti: una buna, si alta si mai buna.

ewald e o banana, pentru ca nu poti ajunge altcumva la miez, decat indepartand coaja.

raluca e un ardei iute. e intotdeauna in miscare si gata sa condimenteze lucrurile
lauri e-o portocala. e bun la toate: te vindceca, te energizeaza, e acid si e prezent tot timpul anului

lavinia e un pomelo, pentru ca oricat ar incerca portocala, tot pomelo are suprematie

andrei e o ceapa. si nu pt ca miroasea una, ci pt e ..din straturi. si trebuie sa il iei asa cum e ca sa te bucuri de al. de fapt...straturile il fac ceea ce este.

emi un praz. e diferit de ceapa, oleaca mai select, poate de asta lumea nu prea se inghesuie la praz.

nelia un pepene rosu. te umfla: ba de bucurie, ba de probelem, in functie de starea de spirit. plus ca nu depaseste unul in greutate.

adina e o rosie. toata lumea place rosia. e buna in toate si

erica e o capsuna. e dulce-acrisoara. depinde de cum o nimeresti, dar de cele mai multe ori dulce si inconfundabila.

costin e un pepene galben. e sezonier,dar atunci cand apare, produce mare bucurie.

iuli e o nuca. e greu de spart, dar miezul e tare bun.

benu e un morcov. e sanatos, curativ si face bine la ochi. te ajuta sa vezi lumea altfel.

ramona e o rodie. coaja e dura, dar inauntru e colorata si buna.

eu...eu sunt o andiva, pentru ca sunt cea mai amara dintre toti.


2 comments:

Laura said...

:)) imi amintesc ca si prima data cand am citit am ras de faptul ca ewald e o banana

Laura said...

darn it! iar am ras :))