Wednesday, June 4, 2008

degeaba

am o sora...da' ce sora..!!!! e frumoasa, blanda, desteapta, gospodina, frumoasa, cuminte, curata, ingrijita mereu, frumoasa, e un fel de fata mosului...si pe deasupra mai e si frumoasa...
bun si acum ca am stabili asta, sa va zic. acu vreo 2 saptamani incercam sa scot capu dintre zecile de foi ce le am de citi ca sa trag 3 concluzii inteligente pt licenta, cand suna sor'mea. frumoasa de sor'mea. dupa conversatia de fete, care cuprinde vesti despre articole vestimentare nou achizitionate, trecem la cea de gospodine, cu retete culinare vegetariene, apoi discutii despre artrita si polipi, dupa care imi spune ca pt joia mare a cursului festiv sa fac curat. poc...cum adica? imediat a rasarit pe cortex intrebarea: cine vine??????
raspuns: nu stiu...alaturi de un zambet suspect pe care il recunosc si cu ochii intredeschisi. acelasi pe care il avea si cand eram mici si am taiat perdelele ca sa facem rochii la papusi si cand a venit mama acasa si a intrebat-o ce s-a intamplat, acelasi raspuns: nu stiu, plus zambetu...ZAMBETU'....
asadar, cineva vine. dupa 2 saptamani de griji si scenarii in care tata intra in casa noaptea cu intentie de surpriza iau eu mor cu mainile in gatul lui crezand ca e hot, sau scenariul cu mama care vine acasa cand am facut vreo mancare naspa si in urma degustarii ma reneaga ca fiica a ei, am ajuns minutata zi de miercuri, adica azi, adica 4 iunie 2008. totul e curat, fara scame pe covor, cu geam sters la camera, calorifer aspirat, mobila mutata, zero praf, oglina in care chiar te vezi, ce mai..?tot tacamul.
casa e goala.
is io si capu' meu in care se coc tot felu' de scenarii in care ma duc la sor'mea si o pun sa scrie 2 pagini de bibliografie, ca asta as fi facut daca nu insistam cu minunea asta de curatenie, sau vreo 3 eseuri diferite despre mersu trenurilor. de ce oi fi ascultat-o?
...mai am de spalat trei vase, ca de alea am uitat. ma duc sa fac si asta.
cine stie?

2 comments:

Andrada said...

Iti zic eu ca nu-i degeaba! probabil deja s-a verificat!

carmen said...

dap..nu a fost deloc :)