Wednesday, June 11, 2008

bucuria vietii

stau acum si ma reculeg dupa un film cat se poate de american, care se termina cu apus de soare, cu plaja si doi tineri frumosi sarutandu-se. si... stiu ca...totul e fantasma si ca asa ceva se intampla numai incapul regizorilor, dar as vrea sa iau un moment si sa ma gandesc la ce ma bucura pe mine cu adevarat. care e bucuria vietii?
poate ca e mama care a venit sa ma viziteze si sa imi provoace atac de cord in timpul speechului de la cursul festiv. sau poate ca e tata care ma intreaba in fiecare saptamana despre nu stiu care floare din gradina, pe care a plantat-o langa gard si despre care nu stiu multe, decat ca uit mereu sa o caut cu privirea. sau...sa fie clau care imi povesteste mereu despre cainele ei si imi spune ca si-a luat noi prosoape sau spatule din silicon. si totusi, e sentimentul ala de bine care se intampla cand iesi de sub un dus cald dupa o zi plina de jeg si de oameni care nu stiu ce vor.
ei...dar parca nimic nu se compara cu trairea pe care o am cand gust imbratisarea lui si mintea nu-mi merge decat sa gasesc mii de motive pentru care momentul sa nu se termine niciodata.
sunt siropoasa seara asta, dar imi permit, caci sunt indragostita.

1 comment:

Laura said...

cand termini motivele alea sa ma anunti..facem rost de altele.;)) ce ma bucur