Tuesday, October 5, 2010

De 2 zile lucrez intr-un centru comercial din Brasov si ca in oricare centru comercial sau spatiu public din Romania, merge radioul toata ziua cu intentia de-a lasa la o parte judecata si sa dai 500 de lei pe un fular, ca doar si asta pe care il auzi in surdina are unu'. In fine...asta poate nu ar fi toata problema daca nu ar fi cucu gaga aia urlandu-mi in urechi vesnica pomenire de romante esuate si nu mai stiu ce. Pot spune cu toata convingerea ca o detest pe femeia asta... nu numai muzica ei, ci intregul concept creat in jurul ei. M-am saturat si de tot puberii cu aspiratii gaga dintr-o extrema si de nehortaratii astia cu geci negre de vinilin care umplu strazile si se plimba cu trusa de igiena personala in jurul incheieturii, in cealalta. NU sunt nici pe departe un model in ceea ce priveste vestimentatia, dar chiar mi-a ajuns cu pretextele astea de oameni. aaa...si din pacate, nu e vorba de fete, ci mai degraba de baieti.
Cu siguranta nu se va schimba nimic daca mi-am dat cu parerea despre acest aspect al vietii cotidiene, dar macar i got it off my chest.

3 comments:

arcadia said...

da' despre cei care lasa judecata de-o parte si cauta haine de culoare untului ce ai de zis? :P

Laura said...

Si oricum,plagiaza. Minulescu a vorbit prima data despre romanta negativa..

carmen said...

astia care cauta haine cularea untului?...hmm...trebe sa recunosc ca nu m-am apropiat macar de ideea de a ma satura de ei