Thursday, October 8, 2009

vreau un catel

si nu vreau unul de plus sau de plastic. de fiecare data cand am zis ca vreau catel, am primit un soi de mutra de plus cu sapca in cap pe care scrisese vreun chinez exploatat intr-o fabrica "i love you".

dar totusi... revenind: daca ar putea sa fie un Beagle sau...un Beagle as fi tare fericita :)

inca de cand eram mica am sperat la 2 lucruri in viata de "om mare": un catel si o gradina cu flori multe pe care sa nu le taie nimeni.
mi-am dat seama recent ca...la scoala am fost, de crescut am crescut, de imbatranit...nici numai zic...deci a cam trecut vremea, m-am facut om mare si?...nici catel, nici gradina.
in schimb am diplome de merit peste care nu se uita nimeni, despartiri de oameni dragi care au luat o parte din mine cu ei, niste zambete prafuite intr-o cutie de pantofi si...multe motive sa fiu "mandra" de mine...dar nu vreau. vreau doar un catel si o gradina

3 comments:

Unknown said...

Trebuia sa dai titlu la post "Vreau un catel...toata viata'm vrut!" (ca sa parafrazez din micii viseeni)

Laura said...

:)) sti ca Tasha are pui? :D
sase bucati a facut acum doo saptamani

carmen said...

laura, lasa prostiile in Anglia si come back to your puppies