Monday, October 19, 2009

ce face oboseala din om

imi vine sau nu sa cred, este ora 4.36 in dimineata zilei de 20.10.2009 si constat ca sunt in aceeasi incapere de cel putin 18 ore.

scriem de zor si ne stoarcem creierul de formulari in limba romana care sa se apropie de...normalitate la ora asta, pt ca sensul e absent de pe la ora 23.00, ieri.

nu stiu exact de unde am acum chef sa tastez, dar cert este ca vad tastele. dupa 18 ore de holbat in monitoare de diferite diagonale, inca reusesc sa vad ca daca apas pe butoanele astea din fata se misca pe ecran un cursor ce sper ca lasa in urma o propozitie.

colegele mele sunt anesteziate de idei si initiative si planuri. eu...doar incerc sa evit sa imi vina randul la emiterea de fraze inteligente, caci de mult nu mai sunt in stare de asta

No comments: