Tuesday, June 30, 2009

asteptari inselatoare

ora 14.00- cautam un videoclip foarte dragut, al unei melodii la fel de dragute. liniste in casa... pustie de altfel
ora 14.01- cautarea se soldeaza cu succes, incepe auditia, cu ganduri senine
ora 14.01.48- lovitura puternica in geam. nici o urma.
ora 14.02- pana ajung la geam, ca sa dezvalui misterul, trec 1000 de ganduri prin cap: s-a suparat vecina pe mine pt ca aseara, la ora 10 incercam sa citesc contorul de lumina, ca sa mi se poata trimite factura; copiii din fata blocului cu acre m-am intalnit acum 2 zile s-au suparat ca am trecut pe langa ei cu un kg de piersici si nu i-am servit, asa ca au sarit gardul de la gradina si au aruncat cu vreun cartof in geam; vreun petitor imi face serenade sub geam, ziua in amiaza mare; a venit tata din spania sa vada daca a crescut nu stiu care planta pe gard; a venit mama pentru ca acum 2 zile i-am zis ca nu am mai facut mancare de ceva vreme; si-a uitat postasul cartela de la interfon si nu ii da nimeni drumul in scara... si asa mai departe
aceeasi ora 14.02- ma uit pe geam. nu vad nimic
ora 14.02.30- deschid geamul larg si numar 2 fulgi
ora 14.02.50- o lacrima se scurge pe obraz pentru ca o vrabiuta s-a lovit in geamul meu si n-a apucat sa loveasca pamantul, ca o pisica nesuferita a si prins-o si... nu va mai spun

3 comments:

Laura said...

eu cred. eu cred ca limanul este acolo si Dumnezeu ne mai arata din cand in cand poze cu el ca sa nu ne pierdem speranta si cel rau incearca sa mazagaleasca pozele, sa le strice..dar lasa ca ne da Dumnezeu alta

Laura said...

alte poze

Knight Rilo said...

cool...agera pisica aia!!!