Wednesday, January 14, 2009

minune mai mare ca asta...


am teme de facut pt un examen... multe teme... teme enervante...

una din ele e sa citesti 5 articole dintr-un ziar....eu urasc ziarele. pan la urma...cu chiu si vai ma apuc de citit prin jurnalul national shpe mii de articole, care mai de care mai lipsite de relevanta si mai plictisitoare, pana am dat de unul...

l-am citit si am plans caci mi-am dat seama ca intr-o lume in care guvernantii se agita sa ciocneasca pahare de otrava cu inamicii, in care oamenii mor de saracie si se tem de un asteroid care va lovi pamantul in 2029, Dumnezeu poate sa scoata viata noua din moarte. si asta nu figurativ, ci ad literam, caci zilele acestea, in Anglia, o femeie in moarte cerebrala, a dat nastere unei fetite frumoase. dupa doua zile dupa ce medicii au declarat-o moarta...

iti multumesc, Doamne pentru ca poti sa faci si minuni mai mari ca asta...

No comments: