Monday, November 5, 2007

vis, sau...?

nu stiu altii cum sunt, dar eu si colega mea de apartament adormim cateodata fara sa incuiem usa..pardon...usile, pt ca din motive de paranoia parinteasca avem 2 usi, gratii la geamuri si ...doua frigidere(asta e o taina a familiei mele).

bun..dar nu vreau sa fac inventar, ci sa incerc sa imi dau seama...nu stiu inca de ce...

si cum dormim noi cu usa descuiatat cateodata, azi noapte am avut un vis in care se facea ca vorbeam la telefon si ca a intrat, tiptil pe usa un barbat care a scos cutitul si l-a ridicat asupra mea. nu stiu ce s-a mai intamplat, pt ca m-am trezit si tot restul noptii, pana in zori, am sperat ca nu e nimeni in casa. ciudat ca nu am facut nimic ca sa verific, stateam inghetata de spaima in pat si analizam toate zgomotele din casa si umbrele care se miscau prin casa. asa ma descoperit ca"am soareci in podea si oameni care stau in sufragerie si isi fac planuri despre cum sa ne aslteze de dimineata la micul dejun". cand in cele din urma m-am trezit, mi-am dat seama ca soarecii din podea erau, de fapt scartaiturile patului vecinului ce sta deasupra mea, iar umbrelere, erau de la mouseul manelist al calculatorului, care isi schimba culoarea la interval de..cand vrea el.
nu am ras si nici nu m-am intristat..am stat cu ochii tintuiti pe usa si ma gandeam cam cat de nesimtita e diferenta dintre vis si realitate, si cat de repede se pot converti una in cealalta...

No comments: