Tuesday, October 30, 2007

vrei sa vezi curcubeul de pe degetul meu?

de vreo cateva luni ma perind dimineata prin spatele liceului mesota ca sa prestez servicii de agent economic. dupa atata timp inca nu intelesei exact ce caut io aci si cu ce ma ocup, dar in principiu cel mai fain moment al zilei e cand nicu san, coleg drag al meu povesteste de prin casa. omu azi a umplut cartusele imprimantei, pe care o trateaza ca pe amanta lui de-o viata. era, biata epuizata in urma printatrii de invitatii nu stiu pe unde, si nicu a luat-o usor in brate, a mangaita-o, si cand a vazut ca s-a calmat, i-a desfacut capacul si i-a scos maruntaiele, imprastiind cerneala pe toate servetele pregatite pentru interventia speciala. apoi cu rabdare si indemnare de chirurg, umplu cu succes cartusle rand pe rand si resuscita imprimanta. tot biroul rasufla usurat..."s-a intors printre cei vii"
la sfarsit, nicu, cu atitudine de invingator ma intreba:" vrei sa vezi curcubeul de pe degetul meu? ca in ochi nu am decat o cornee, un cristalin si din astea"
avea degetul pictat cu puncte mici si colorate. am ras, dar a venit colega si a trebuit sa adoptam atitudine serioasa si sa ne reluam tastatul intens pe mess.

No comments: