Tuesday, January 18, 2011

din ce in ce mai rau

poate e din cauza ca am vazut 2 filme la rand care aratau monstrul din oameni, poate e pentru ca pur si simplu este o realitate pe care am ignorat-o pana acum, dar oamenii sunt rai.
nu imi plac thriller-urile sau filmele de groaza, insa ma intreb adesea cine sta sa scorneasca asemena planuri, razbunari, cruzimi? cate mai poate crea creierul asta?
ma uitam pe listele cu filme din ultimii 2-3 ani si cred ca nu ma insel daca zic ca doua din 3 filme sunt despre nu stiu ce crima, furt, viol, jaf, criminal in serie, extraterestri care vor sa ucida si tot asa.
nu stiu care e treaba..probabil ca nu mai au oamenii inspiratie pentru scenarii optimiste sau cel mult...normale.
si pentru cei care au impresia ca eu traiesc intr-o bula roz cu zane mici care-mi aduc micul dejun in fiecare dimineata, stiu ca viata e grea, dar cred ca se poate si fara atatea demonstratii de rau la tot pasul.

2 comments:

Unknown said...

Si daca nu's despre subiectele pe care le-ai amintit tu, sigur sunt despre un cuplu homosexual :))

carmen said...

da...sa nu uitam de cuplul gay care are menirea sa inveseleasca actiunea