Wednesday, February 4, 2009

the dark age

pana acum vreo 2 saptamani, casa mea era in intuneric profund. nu spiritual, nici emotional, ci fizic. nu stiu de ce, dar trecea saptamana si un alt bec facea poc sau boom...in functie de ...cine stie?.
am scos de prin dulapuri toate veiozele pe care le aveam. bineinteles, erau in dulapuri pt ca nu aveau bec, si nu puteam sa schimb becurile, pt ca nu aveam bani pt asta.
am dat, cu ocazia asta, peste o veioza cu neon...da' io nu stiu cum e facuta veioza aia, ca daca zambesti la lumina ecranului de la mobil, propagi mai multa lumina decat daca bagi stecheru' in priza.
pana la urma, am luat lumanarea in mana si curajul in cealalta si am cautat prin casa o punga despre care imi aminteam vag ca ar contine becuri. am gasit punga, iar din 10 becuri din punga, 7 erau arse si 3 le-am schimbat. acum avem lumina, insa din seara asta am hotarat sa fac economie la gaz si curent, asa ca temperatura de 17 grade ma tine treaza pe mine, iar pe nelia durerea de ochi si de cap de la lumina veiozei.

No comments: