Wednesday, November 26, 2008

iar fac bagajul

a venit din nou vremea sa impachetez.
am pus in valiza tot ce am avut mai pretios: amintirile frumoase din facultate, lucrarea de licenta, imaginea copiilor carora le-am zambit timp de 2 luni, cate o poza cu beti si cu mine in robe de absolvente, proiectele amicus pentru care m-am bucurat, m-am enervat si am plans, imbratisarile celor dragi, zambetul din suflet- datorat, in mare parte lui beni, clipele de tristete profunda si cele de bucurie intensa, telefoanele cu dor ale mamei si conversatiile cu sorela frumoasa si draga, nenumaratele binecuvantari din partea Domnului... ce mai! am un bagaj...
a fost un an de viata plin si pentru prima data de cand imi fac bagajul anual, imi dau seama ca valiza nu e goala, ca nu am trait degeaba si ca intru in noul an cu dorinte si sperante pe care nu le-am avut pana acum.
e prima data cand ma bucur ca plec.

No comments: